x تبلیغات
fateme

سقف پارکینگ

 برخی از خانه ها و آپارتمان ها پارکینگ ندارند در قدیم نیاز کمتری به پارکینگ داشتند اما امروزه داشتن پارکینگ در منزل یک نعمت محسوب می‌شود چرا که اکثر خانوار ها اتومبیل شخصی دارند، پس پارکینگ برای منازل یکی از واجبات است، از طرفی برای پوشش و امنیت پارکینگ باید یک سقف مناسب برای پارکینگ خود انتخاب کرد. انتخاب یک سقف مناسب برای پارکینگ اصلا کار آسانی نیست و باید ازیک فروشگاه معتبر خریداری شود تا هم شمارا برای خرید یک سقف مناسب راهنمایی کنند تا بتوانید یک سقف مناسب باشرایط آب و هوایی، موقعیت ساختمان و .... تهیه و نصب کنید. شما می‌توانید برای تهیه سقف پارکینگ های مناسب به این لینک مراجعه کنید.

 

نورگیر

 نورگیر فضای بازی است که در ساختمان هایی که خیلی تاریک هستند و فضایی برای تهویه هوا ندارند نصب می شود. نورگیر ها از شیشه ساخته شده اند تا انعکاس نور در منزل افزایش پیدا کند. با استفاده از نورگیر در مصرف انرژی صرفه جویی می شود. نورگیر ها در دو نوع سقفی و زیر زمینی موجود هستند. تاریخچه استفاده از نورگیر به دوران تمدن باستان در مصر برمی گردد. با استفاده از سقف نورگیر، طبعاً به انرژی کمتری برای تامین روشنایی محیط احتیاج خواهید داشت. این امر به خصوص در مورد ساختمان های تجاری بسیار مشهود است، چراکه در طول روز احتیاجی به روشنایی مصنوعی نخواهند داشت و از نور طبیعی خورشید استفاده خواهند کرد. تخمین زده می شود که استفاده از سقف نورگیر می تواند هزینه های مربوط به روشنایی و گرما محیط را تا ۱۰ درصد کاهش دهد. شما می توانید برای تهیه نورگیر به این سایت مراجعه کنید.

 

 

کیوسک تلفن

 شما در سطح شهر کیوسک های عابر بانک و تلفن را دیده اید. یکی دیگر از محصولات سایت تهران نورگیر همین کیوسک عابر بانک و تلفن است. در لغت کیوسک به معنی اتاقی که هر طرف آن باز است. این کیوسک ها از فلز یا طلق ساخته می شوند: طلق آنها از جنس ورق آکریلیک است که در برابر شرایط جوی هوا و ضربه مقاومت زیادی دارد و بخش فلزی آن از ورق آهنی با پوشش رنگ کوره ای ساخته می شود، دقت کنید که بدنه آن از ورق گالوانیزه ساخته شده است که بسیار محکم است و هیچ گاه زنگ نمی زند. کیوسک مزایای زیادی دارد یکی از این مزایا این است که از آن می توان برای تبلیغات خود استفاده کرد، از طرفی کیوسک های خود پرداز با سقف محکم و عایقی که دارند از ورود آب برف و باران جلوگیری می کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر از جزئیات و ویژگی های کیوسک تلفن و خرید آن می توانید به این سایت مراجعه کنید.

 

 

نورگیر کوپل

امروزه استفاده از نورگیرهای متنوع جذابیت زیادی ایجاد نموده است و افراد بسیاری علاقمند پوشش سقف حیاط خلوت و یا سقف پاسیو خود با این محصولات هستند. سقف نورگیرهای کوپل از به روز ترین و زیباترین نوع این محصولات است. این نوع نورگیر از ورق پلی کربنات یا آکرولیک تولید شده و دارای استحکام زیادی در برابر خش و ضربه است. همچنین سقف این نوع نورگیر مقدار نوردهی بیشتری نسبت به انواع دیگر داشته و برای قسمت هایی که به نور محیطی بیشتری نیاز است بسیار مناسب است. یکی از ویژگی های بارز این نوع سقف عدم تغییر رنگ آن بعد از مدت زمان طولانی است.، به همین دلیل در زیبایی بام منازل و سازه ها نا هماهنگی ایجاد نمی کند. برای خرید نورگیر کوپل می‌توانید به این سایت مراجعه کنید.

 

 

پوشش سقف حیاط خلوت

 از قدیم تا به امروز برای سقف حیاط خلوت منزل از یک پوشش استفاده می کنند که بتوانند از آن به عنوان نورگیر منزل هم استفاده کنند. این پوشش ها می تواند از جنس ورق پلی کربنات یا ورق آکریلیک باشد که هر کدام مزیت های خاص خود را دارد. از طرفی استفاده از این ورق ها برای پوشش سقف حیاط خلوت و پاسیو زیبایی منحصر به فردی به محیط حیاط خلوت شما می‌بخشد. اما برخی ممکن است هنوز با این ورق ها آشنایی کامل پیدا نکرده باشند و از مزیت های آن بی خبر باشند، در این صورت فرد هنگام خرید دچار شک و دودلی می شود. برای اطلاعات بیشتر از پوشش سقف حیاط خلوت به این سایت مراجعه کنید و اطلاعات کاملی کسب کنید.

 

 

نورگیر خورشیدی

 

نورگیر هوشمند خورشیدی دستگاهی می باشد که در ساختمان، جهت انتقال نور خورشید به طبقات زیرین استفاده می گردد .پنل آینه ای این دستگاه در طول روز با محاسبات پیشرفته بخش الکترونیک، در جهت خورشید به گونه ای خود را تنظیم می کند که نور خورشید به طبقات پایین انتقال داده می شود. طراحی این سیستم به گونه ای صورت گرفته است که زیر سقف نورگیر نصب میگردد. با نصب این سیستم واحد های تاریک تبدیل به واحد های روشن با نور طبیعی خواهند شد هم به کاهش مصرف برق کمک می کند  از طرفی نیز ارزش ملک شما بیشتر می گردد. برای خرید نورگیر خورشیدی می توانید به این سایت مراجعه کنید.

 

پوشش پاسیو

 پوشش سقف پاسیو یکی از موارد مهم در دکوراسیون و طراحی واحدهای مسکونی همکف و چندطبقه می‌باشد. این پوشش در انواع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد که می‌توان به نمونه‌هایی همچون پوشش فایبرگلاس، مات و شفاف، پلی کربنات و همچنین پوشش حبابی نورگیر اشاره نمود. هریک از موارد گفته‌شده از ویژگی‌های مشخصی برخوردار هستند که می‌توانند گزینه مناسبی برای پوشش دهی حیاط خلوت شما به‌حساب بیایند. دیزاین و دکوراسیون بخش‌های خاصی از محیط خانه باید با دقت فراوانی طراحی شود چرا که با انجام یک طراحی زیبا باعث افزایش زیبایی و بهره‌وری از این فضا می‌شویم. یکی از پیشنهاد‌های ما برای پوشش حیاط خلوت و پوشش پاسیو استفاده از ورق های نیمه شفاف یا همان پلی کربنات می باشد. برای تهیه انواع پوشش پاسیو می توانید به این سایت مراجعه کنید.

 

نورگیر حبابی

 شاید برای شما هم پیش آمده باشد که وارد یک ساختمان یا منزل شدید ولی خیلی تاریک بود و فضایی برای تهویه نداشت، برای این منازل هنگام ساخت باید نورگیر نصب کنند تا فضای خانه روشن شود، علاوه بر این نصب نورگیر در منازل باعث مصرف بهینه انرژی می شود، پس با کمترین هزینه می توانید همه این کار هارا انجام دهید. حالا کمی از مزایای نورگیر حبابی را هم به شما توضیح میدهم که این مزایا عبارتنداز: این نوع نورگیر ها در برابر تغییرات محیطی مثل بارش باران، طوفان و... مقاومت بسیار بالایی دارند، می توان با دوجداره کردن قسمت حباب آن از آلودگی صوتی نیز جلوگیری کرد، قسمت حباب آن از جنس ورق آکریلیک است که ضد UV است و مزایایی دیگر که شما برای کسب اطلاعات درمورد نورگیر حبابی یا حتی خرید آن به این سایت مراجعه کنید و با خیال راحت خرید کنید.

 

 

سقف پلی کربنات

 از سری سقف های ترمو پلاستیک هستند که بسیار راحت شکل می گیرند و ساخته می شوند. این سقف ها خاصیت نورگیری بالایی دارد و نور های مضر خورشید را فیلتر می کند و در نهایت یک روشنایی طبیعی به محیط می دهد. امروزه با پیشرفت علم و صنعت در جاهای مختلف ساختمان ها و منازل ویلایی به جای شیشه از پلی کربنات استفاده می شود. از مزایای این سقف می توان به وجود لایه UV، کم هزینه بودن، عایق بودن، تنوع مختلف در طرح و رنگ، نصب آسان، مقاوم بودن در برابر شرایط بد جوی مانند سیل/ زلزله/ طوفان، باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شود و..... پلی کربنات ها در دو نوع تخت و چند جداره در بازار موجود هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر از سقف پلی کربنات و حتی تهیه این سقف ها می توانید به این سایت مراجعه کنید.

 

پوشش سقف حیاط خلوت

 از قدیم تا به امروز برای سقف حیاط خلوت منزل از یک پوشش استفاده می کنند که بتوانند از آن به عنوان نورگیر منزل هم استفاده کنند. این پوشش ها می تواند از جنس ورق پلی کربنات یا ورق آکریلیک باشد که هر کدام مزیت های خاص خود را دارد. از طرفی استفاده از این ورق ها برای پوشش سقف حیاط خلوت و پاسیو زیبایی منحصر به فردی به محیط حیاط خلوت شما می‌بخشد. اما برخی ممکن است هنوز با این ورق ها آشنایی کامل پیدا نکرده باشند و از مزیت های آن بی خبر باشند، در این صورت فرد هنگام خرید دچار شک و دودلی می شود. برای اطلاعات بیشتر از پوشش سقف حیاط خلوت به این سایت مراجعه کنید و اطلاعات کاملی کسب کنید.

 

 
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد